Het commitment met de klant

Eén van onze klanten is leverancier binnen de Formule 1. Niet enkel de auto’s zijn hier snel, maar alles moet hier snel. Dergelijke klanten hebben de behoefte aan extra ontzorging. Wij gaan met de klant een verbinding aan en halen werkelijk alles uit de kast om het onmogelijke mogelijk te maken. Dit is tot op heden altijd gelukt! Hiervoor stel ik in de order vaak een paar extra regels op. In het kort komt het er op neer dat wij een vast bedrag afspreken, waarbij wij ons committeren om kosteloos maximale en vergaande service te verlenen en onze klant committeert zich altijd netjes en zeer spoedig te betalen. Hiermee hebben beide partijen zekerheid.
Wat is er aan de hand
Dinsdagmiddag 7 mei 2019 meldt onze klant rond 16:00 uur dat er een doos zoek is (expresse zending UPS) met essentieel doekwerk voor de aankleding van de Driver Portals voor de Fanzone van het circuit in Barcelona.
De absolute deadline is donderdag 13:00 uur gemonteerd en wel.

 

aankleding Formule 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wat hebben wij voor onze klant in gang gezet….
• ‘s Nachts drukken (dinsdag op woensdag)
• ‘s Avonds last minute vlucht boeken, hotel regelen en huurauto fixen (alleen Sixt is 24 uur open kwam ik achter)
• ‘s Morgens confectioneren (woensdag)
• Om 15:00 uur klaar, verpakt in mijn reiskoffer en vertrokken naar Schiphol
• Auto huren in Barcelona (ophalen 02:00 uur)
• Om 05:00 uur de wekker zetten en vertrekken naar het circuit.
Op moment van schrijven is woensdag 8 mei 00:12 uur en zit ik in het vliegtuig naar Barcelona. Nu hopen dat de bagage niet zoek raakt. Zal je net zien.
Gevolgen: Halve finale Ajax gemist, verjaardag afgezegd en werk achterstand.
Onderstaande is geschreven retour in het vliegtuig op vrijdag 10 mei om 12:53 uur.
Gistermorgen op weg van het vliegveld naar het Circuit de Barcelona-Catalunya. Ik doe de radio aan en ik heb de sfeer gelijk te pakken en ik besef mij dat het een bijzondere dag gaat worden. Olé!
https://www.youtube.com/watch?v=2rgjGA-Fvxc

Aangekomen op het circuit knijpt de klant hem behoorlijk betreffende de deadline. Mijn vlucht gaat pas de volgende ochtend, dus steek ik maar een handje toe met meewerken, aansturen en adviseren van het locale montageteam.
De deadline is gehaald en onze klant zeer tevreden over het geleverde.
Binnen 39 uur na de melding geleverd vanuit Nederland en opgeleverd in Barcelona.
Gevolgen 2:
• Klant dus tevreden of beter nog, gewoon blij!
• Wij trots het weer waargemaakt te hebben.
• De klant biedt me een mooie baan aan. De wereld over met het F1 circus. Ik heb bedankt, maar het is wel gaaf dat een klant je zo hoog heeft zitten.
Ons aandeel hier betrof enkel de toegeleverde vlaggen- en baniermasten, betonbakken, hoezen hiervoor en de driver portals. Ik kan niet anders dan zeggen dat onze klant voor de Formule 1 een fantastische toevoeging is.
Onderstaande foto’s is ons deel in de materialen voor een super resultaat van uw event met doekwerk.

aankleding Formule 1aankleding Formule 1aankleding Formule 1aankleding Formule 1aankleding Formule 1aankleding Formule 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zonder mijn collega’s (DTP, drukker, confectie, logistiek) van ons moederbedrijf de Dokkumer Vlaggen Centrale was het niet gelukt. De taart is onderweg.
Ook behoefte aan een zeer betrouwbare en gecommitteerde leverancier? U weet ons nu te vinden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.